miercuri, 6 aprilie 2011

"Dans cu o carte"

În primul rând vreau să-mi cer scuze pentru întârziere. Din câte am observat nu s-a mai mişcat nimic pe aici de ceva timp. Continuaţi să postaţi comentarii, puteţi discuta pe diverse teme şi să nu uităm ca a început o nouă sesiune a citatelor. De asemenea nu trebuie să uităm de compunerea care sa cuprindă citatele lunii anterioare. Aşa că baftă la postat. Revenind...:
Joi, pe data de 31 martie a avut loc cea de-a treia întâlnire a cercului de lectură. Evenimentul s-a desfăşurat la cafeneaua ARIEL, într-un cadru puţin mai formal. Atmosfera a fost extrem de plăcută şi relaxantă. Poate putin prea relaxantă. Începutul nu a fost unul în forţă, însă ne-am revenit pe parcurs. Tema acestei luni a fost Dans cu o carte. Prin urmare am început prin a spune ce carte am invita la dans, de ce şi pe ce muzică. Fiecare şi-a exprimat părerea şi discuţiile s-au prelungit în aşa fel încât a rezultat o bibliografie întreagă şi un amestec de genuri muzicale: de la clasici precum Beethoven şi Clayderman la Michael Jackson sau Linkin Park. Au urmat dezbaterile legate de opera lui Martin Page, "M-am hotărât să devin prost". Dar ce dezbateri! Câtă înverşunare era atât de partea fanilor acestei cărţi cât şi de partea celor care nu au apreciat-o. Concluzia a fost următoarea: cartea este frumoasă dar trebuie privită dincolo de aparenţe. Pentru data viitoare vom avea de citit la alegere una, două sau toate din următoarele trei cărţi: -Bernhard Schlink, "Cititorul" -Doru Moţoc, "Foca albastră" -Aglaja Veteranyi, "De ce fierbe copilul în mămăligă"

Lectură plăcută!


3 comentarii:

Luminita Manescu spunea...

O propunere pentru viitor!
De urmărit deocamdată la:
http://www.polirom.ro/stiri-si-evenimente/stiri-si-lansari/o-combinatie-stralucita-intre-numele-trandafirului--harry-potter--indiana-jones-si-codul-lui-da-vinci-.html

Anonim spunea...

Si totusi este "Linkin Park", nu este niciun "g"

EMYLYAKOS spunea...

Doamne! Asa este! Greseala mea, nu stiu cum de mi-a scapat g-ul ala. Multumesc pentru observatie si totusi va rog lasati-va si numele atunci cand postati un comentariu.